Subject: Re: Tiina Kulp Hambaarst vastutuskindlustuse poliis
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 28 May 2025 19:49:33 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Täpsustus, vastutuskindlustus kehtib  1.11.2024 - 31.10.2025.

Tiina Kulp

Kontakt Tiina Kulp (<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >) 
kirjutas kuupäeval K, 28. mai 2025 kell 19:48:

Tere

Saadan infoks vastutuskindlustuse poliisi, mis on PZUga sõlmitud ja kehtiv 
alates 1.11.2024 - 31.10.2024.

Poliisi nr 5566716723

Tervitades
Tiina Kulp

Tiina Kulp Hambaarst
Põltsamaa Õuna tn 1-18
Reg kood 11572343
tel 56685793
[email-masked] <mailto:[email-masked]>